I 1935 ble Åsgårdstrand Seilforening etablert av fremsynte seilerentusiaster. Vi er tilsluttet Norges Seilforbund og har ca. 250 medlemmer. Foreningens primære målsetting er å fremme interessen for seilsport på alle plan, spesielt ved å:

Drive kursvirksomhet og trening for jolleseilere – nybegynnere og viderekommende.

Arrangere konkurranser for joller, kjølbåter og havseilere.

Foruten sterkt engasjement og kompetanse hos ledere, trenere og instruktører er gode lokaler, anlegg og brygger en forutsetning for å lage et godt og attraktivt miljø.

Om våre hjemmesider:

Dersom det er noe du lurer på så Kontakt  oss via våre styremedlemmer.

Post/besøksadresse Åsgårdstrand Seilforening Org nummer 983 608 000 Postboks 65, 3179 Åsgårdstrand Havnegaten 20 3179 Åsgårdstrand.

Vi har gjennomført nødvendige prosesser for å sikre at vi etterkommer den nye personvernloven GDPR  som ble innført  25 mai 2018.