Årets utfordring 2021-Alle mot Alle.

Invitasjonene til deltakelse ligge vedlagt, sammen med banekart for denne seilasen og alle andre baner vi bruker. Nedenfor vises oversikten over de som har seilt vår faste bane  i 2021. Legg merke til at joller seiler en avkortet bane, mens kjølbåter skal gjennomføre hele banen.

I løpet av året vil finne ut hvem som seiler banen på kortest tid,  hvilken klasse som er raskest  hvilke båter og ikke minst hvem som har seilt fleste ganger. Rapporter inn alle seilaser, ikke bare din beste tid. Tur Og hav har påtatt seg oppdraget med oppdatere resultatene samt publisere disse.

Rapporter  inn, med data lik det du  ser i skjemaet i invitasjonens siste side. Send  til turhavregatta@seilforeningen.no slik at vi får oppdatert bildet nedenfor. Les invitasjonen for å se hva du skal rapportere. I dokumentet nedenfor kan du trykke på linkene , dokumentasjon og RaceQs og få fakta rundt seilasen.

NB! Last ned og les vedlagte invitasjonen og banekart nøye - og bruk RaceQs - seil - ta tider og rapporter.

Seilnummer Båtnavn Type Klasse Startdato Starttid Målgang Brukt tid Rating Korr Tid Dokumenttasjon Race Qs Skipper Mannskap
4855 Kalina III Wasa 360 NorRating 8 Mai 20121 13:52:10 14:50:30 00:58:20 0,8235 00:48:02 Link til rapport Ja Tore Gaute Mørck 0