Åsgårdstrand seilforeningen har flotte lokaler som leies ut.

Selskapslokalet " Bastøy"  benyttes ofte i forbindelse med jubileer, konfirmasjon, dåp eller bryllup. Lokalet er lyst med mange vinduer og utsikt over sjøen og havnen. Det er tilknyttet ett velutstyrt kjøkken og det kan dekkes til 60 personer.  Parkeringsplass er like i nærheten og Munchs hus med parken er nærmeste nabo.

Ved større selskaper kan man leie både lokalet Bastøy og Flaket ved behov for 2 selskapsrom. Vi har også lokaler til møter, foredrag eller undervisning.

Lokalene leies fra kl 14 gjeldende dag og nøkler leveres tilbake innen kl 12 dagen etter.

Ved arrangementer som krever forberedelser dagen i forveien, som f.eks  ved bryllup og konfirmasjon, så har vi en  egen pris for det.

Det er bare å ta kontakt, så gir vi deg informasjon om ledige tidspunkter, pris og informasjon om lokalene.

Vi leier normalt ikke ut til arrangementer i regi av leietakere som er under 30 år. Unntak kan gjøres ved selskaper som bryllup og barnedåp.

Du kan også klikke på kalender i tabellen under for å se om lokalet er ledig. Du bør imidlertid være ute i god tid for å få reservert til ett ønsket tidspunkt.

Leiesummen må forskuddsbetales

Er du interessert? Benytt epost: huskomitéen

Mvh Utleieansvarlig

Susanne Høstvang

TypeStedNavnMedlemIkke medlemAnvendelse
Store SalNord 2.etg

"Bastøy"

selskapslokale 60 pers

40005000Selskapslokale til 60 personer med  bord og stoler. Ett stort og rikelig utstyrt kjøkken,  garderober/WC

Møterom

Nord 1.etg"Småskjær" møterom

Lite Møterom 8 pers, ett langbord og en liten sofagruppe. Leies kun ut til medlemmer

Lille SalMidt. 2.etg

"Flaket"

møterom 40 pers

1 0001800

Møtelokale uten tilgang til kjøkken. Kan også leies som tilleggsareal til Bastøy ved stort selskap

Opptil 40 pers. med lerret.

Stort møterom

Syd 2.etg

"Østenskjær"

møterom

1 0001800

Møtelokale 25 pers.  kaffetrakter og kjøleskap.

MøteromSyd 2.etg"Rødskjær" møterom

Lite Møterom,  8 pers. leies kun ut til medlemmer