Nedunder er login informasjon til våre sentrale systemer. Vi har en liten gruppe mennesker som forvalter systemer og data knyttet til disse.

Noen systemer er til allment bruk for foreningen, hvor hvert enkelt medlem kan ha nytte av systemene, enten ved Login,  eller der hvor det er ren informasjon, uten login.

1. StyreWeb er foreningens støtte system. De som er definert som brukere her får tilgang til en del verktøy og data som er nyttig for foreningen og dens komiteer og styre. Alle Komité medlemmer og  støttefunksjoner  bør være bruker av systemet. Send oss en beskjed  , dersom du er en aktiv støttespiller og trenger brukertilgang. Det er mange hjelpfunksjoner under hjelp knappen i StyreWeb og her er også vår egen instruks og dokumentasjon.

>> Login StyreWeb

2. M2S eller Manage2Sail er samarbeidspartner til NSF på påmelding og resultat administrasjon.  Under kan du logge deg inn på administrasjonssystem for å:

Under regatta/Regatta Oversikt finner du lenker til våre egen regattaer.

3 .One.com er vår leverandør av Email og domene (seilforeningen.no og aasgaardstrand-seil.no) Tillitsvalgte med email adresse fra seilforeningen kan gå inn her og lese sin email. Mens Web ansvarlige kan administrere domene og viderekoblinger. Under kan de som har behov det komme til One.com sine login sider.

>> Login One.com

4. Som idrettsforening er vi knyttet til min idrett. Alle medlemmer som driver aktivt kan være registrert her. Min idretts medlemsregister er direkte koblet til foreningens medlemsregister. Endringer du gjør her vil også nå oss. Under kan de som har behov det komme til Min idretts sine login sider for registrering eller endring av profil.
>> Login Min idrett

5.  GNIST/GNIST WindowsSom medlem kan du registrere deg for å få enkle funksjoner og informasjon på mobilen eller på PC. Dette krever at du laster ned GINST appen og oppretter et passord. Når det er gjort kan du bruke telefonen eller Windows versjonen her.

>> Gnist - innlogging

6. Mooringo er en app for å dele båtplasser med andre. I appen kan du både frigjøre din egen båtplass for andre og reservere andres båtplass for deg selv. På denne måte hjelper vi ti med å øke tilgjengelige båtplasser nedover kysten Mooringo leverer både App og et administrasjonssystem som gjør det mulig for oss og andre havner å holde full oversikt over våre faste plasser og gjester som bruker Mooringo  i havnen. Inklusive betalinger.

>>Last ned appen og registrer deg , båten din og plassen din.

>>Er du medlem av gruppen som forvalter havnen så login her.

7. I tillegg har vi innlogging til  Betalingsautomat,  Værstasjon og oppsett av værstasjon, PC applikasjoner slik som nøkkelsystem, Telenor nettserver. Uansett det er bare Styret og de tillitsvalgte som har behov som har fått utlevert Login-id og passord til systemene.

Mer om vår IKT løsning

Selv om vår IKT løsning består av ulike funksjoner fra forskjellige leverandører har vi forsøkt å lage løsningen så sømløs for brukeren som mulig. Det er flere ulike behov som skal dekkes, fra intern infrastruktur til resultatservice og sporingssystemer under en regatta. Noen av behovene er stabile, mens andre blir utfordret av ny teknologi. Som for eksempel Sporing. Vi er en liten forening, med begrensede ressurser, så vi må først og fremst tenke enkelhet og stabilitet., Samtidig må vi ta grep som skaper entusiasme for sporten vår. Her kan ny teknologi være en del av løsningen. Vil du vite mer om vår IKT løsning se vedleggene og ta gjerne kontakt vår IKT ansvarlige.  I vedleggene finner du mer informasjon.