Vårdugnad i seilsportsenteret

Publisert av Geir Lundkvist den 19.04.17.

Kjære medlemmer

Vi skal klargjøre seilsportsenteret for sesongen og kaller inn til felles dugnad torsdag 4. mai kl. 17.00 til 20.00.
Det er mye som skal i orden før vi kan invitere til vår første regatta allerede lørdag 6. mai. Vi håper at så mange som mulig kommer og håper minst på 10-15 personer.  Alle som møter vil bli registrert for utført dugnad for sesongen 2017.

Dette blir både arbeid og sosialt - hvor vi tar en pause og serverer pølser/brus og litt info om seilersesongen 2017.

Oppgaver:
- Rydde og feie rundt seilerhuset
- Høytrykksspyle terrasser
- Klipping av busker og kratt
- Høytrykkspyle brygger og klargjøring for impregnering
- Lettere murer arbeid/tetting av hul i nordre molo
- Hvis ok vær - noe malerarbeide

Utover vår/sommer/høst blir det flere dugnader hvor vi kaller inn personer direkte. De som møter den 4. mai blir ikke kalt inn senere igjen i år. Kan du ikke møte så tidlig som kl. 17.00 er du hjertelig velkommen litt senere.

Jeg håper dette passer for deg - meld deg på til:  leder@seilforeningen.no  så vet vi omtrent hvor mange som kommer.

Ser frem til å treffe deg på dugnaden !

Geir Lundkvist
leder