Klubbmesterskap 2022

Publisert av Tore Gaute Mørck den 31.08.22. Oppdatert 01.09.22.

Klubbmesterskapet fremskyndet til 6/9  - ingen krav til målebrev - meld dere på med seilnummer og båttype I

M2S

I og med at vi valgte å fremskynde har tiden til forberedelser blitt kort. Men her er invitasjon og plan:

1,  Alle kjølbåter skal kunne melde seg på. Still opp denne kvelden. For å gi et noenlunde rating tall så må dere ha Båttype og Model, og aller helst et seilnummer. Dersom dere ikke selv kan melde dere på ring eller SMS  John Bjørn Fossdal på telefon 930 57 380. så vil han sørge for påmelding.

2. Regatta komiteen vil finne den best rating tall for din båt. Hvis du har gyldig målebrev, bruker vi data derfra, eller vi finner det sist oppdaterte og justerer det, eller vi finner en noenlunde lik båt.

3, Skippermøte er klokken 16:15, da vil dere få rute som skal seiles og annen informasjon. Det er en målsetting å komme rundt Bastøya, men vinden bestemmer. Starten går |17:00

Av hensyn til tiden det tar å finne et rating tall for din jobb, vær så snill å meld deg på så snart som mulig.

Vinner av denne regatta blir Årets klubbmester