Våre eldste på langtur:

• John Lee Cotton   på vei til Skotland i 2017 i en  Albin Balad 30 fot
  • Norma og Jon Erik Saugen  på vei nedover Svenskekysten med sin SillerLass en Hallberg Rassy 37 fot. Hvor de havner hen, det vet vi ikke så følg med.

Dette er noen av våre eldste medlemmer født rundt midten av 1930 årene. En inspirasjon både når det gjelder seiling og evne til å utnytte ny teknologi for å formidle seilasen.  Som et eksempel på dette er har de laget en oversikt over alle havner de har besøkt i en Kmz fil som kan åpnes i Google Earth. Prøv dette. Er du nysgjerrig på hvordan du kan lage dine egen havneoversikt ved hjelp av Google Earth så trykk her.

Våre Yngste på langtur:

Men vi har da yngre medlemmer som drar på langturer. Maren  Magda og Karl Otto Book har seilt over Atlanteren, gjennom Panamakanalen og oppoverlangs kysten av Mexico med sin Wasa 55. 3 Juli starter de i Transpac - en regatta som går fra Los Angeles til Honolulu. Følg dem på cubaneren.no. En utrolig reise.