WebCam og vær  Observasjoner og prognose havnivå
Priser for overnatting inkludert strømtilkobling og dusj:

Båter tom 30 fot 9,1m: kr. 245,-
Båter tom 40 fot 12,2m: kr. 295,-
Båter tom 50 fot 24,3m : kr 355,-

Døgnprisen ved bruk av ledige faste plasser og betaling via Mooringo appen er litt lavere enn longside plassene  men det kommer til gjengjeld på et booking /betalings gebyr på 10%

Fornuftig bruk av strøm og dusj, samt forsterket renhold ifbm korona situasjonen er inkludert i døgnleien for gjesteplasser.

Kontaktperson (også for gjenglemte saker): Ragnar Kristoffersen, tlf 33081232 evt. mobiltlf. 41356755

Hvor kan du legge til
Seilforeningens gjesteplasser ligger i det nordre bassenget i Åsgårdstrand Havn. Innseilingen er fra nord.

Longside.

Ligg longside langs moloen mot nord og langs flytebryggen ved siden av. Det er plass til 2 i bredden.

Ledige båser

I tillegg kan nummererte plasser benyttes.   Da må du finne en ledig plass ved hjelp av Mooringo appen. Da kan du bestille på forhånd.  Hvis du ikke har lastet ned appen tidligere, legg til midlertidig i en tom bås. Last ned Mooringo appen. Du må definerer båten din for å finne ledig plass, deretter betaler du og flytter deg til plassen.

Omtale i Havneguiden er her om du abonnerer på den.

Når vi arrangerer regattaer

NB! Når vi arrangerer regattaer må vi dessverre reservere gjesteplassene langs molo og flytebrygge til regattadeltagerne. Derfor ber vi våre gjester om å forlate havnen senest 1,5 time før første start (dvs. vanligvis kl. 9:30) på regattadager, evt. finne en fast plass som er ledig. Sjekk kalenderen om du vil være sikker.

Om Åsgårdstrand
I Åsgårdstrand finner du kafeer, restauranter, matbutikker, bokhandel, klesbutikker og en mengde utstillinger. Besøk også Edvard Munchs hus, eller ta en tur nordover i Borreskogen. I klubb kalenderen finner du mer informasjon  og du kan se på
denne

Gjestehavnens fire regler

Vis hensyn til andre båter og våre naboer på land.

Ikke grill på trebryggen

Hold orden –rydd opp.

Ro i havnene etter klokken 2300

Praktiske råd

Havneavgiften betales   ved ankomst  på betalingsautomaten for longisde og Mooringo for nummererte plasser. Betalingsautomat finner du på veggen til klubbhuset ved inngangen til toalettene og dusjene. Kode til døren  får du på kvitteringen. I nødsfall kan betaling også gjøres via Vipps til Seilsportsenteret butikk. Vis frem kvittering på forespørsel

Det er satt opp kontainere til avfall.

Corona situasjonen har skapt nye regler. Følg disse.