Snipe NM

Publisert av Tore Gaute Mørck den 03.07.16.

41 seilere var påmeldt til helgens Norgesmesterskap i Snipe. Snipeklasen holder et høyt nivå, så når våre seilere klarer å ta dette mesterskapet er det noe som teller. Jostein og Asbjørn og Grødem fra Åsgårdstrand Seilforening tok en solid seier med 6 poeng, og hadde dermed 6 første plasser. På den neste 2 plassene fulgte Birger Jansen og Lise Gehrken fra Bærum Seilforening med 21 poeng og på tredjeplass Ulrik Sandvig og Mortene Røisland med 28 poeng.

Nede på 6 plass finner vi Bård Sæthre fra Brevik Seilforening som benyttet ekspertisen til Karen Kristoffersen fra Åsgårdstrand Seilforening for å få denne plasseringen.

På 27 plass finner vi Otto book sammen med barnebarnet Emil. Otto er ikke fornøyd med annet en seier. Men allikevel godt levert Otto og Emil.

Gratuler til alle!