Nøkkelbrikke oppdatering

Publisert av Stein Dahle den 21.06.20. Oppdatert 02.11.22.

Nytt
Dør til Junior rommet har også fått nøkkel lås,
så de som har behov for bruk av dette rom bør sjekke at nøkkel brikken virker også der, da dette rom vil bli låst.

Om du har problemer med din kodebrikke så kontakt Holten, se detaljer under:

1.Medlemmer av Seilforeningen kan kjøpe egen nøkkelbrikke for 200 kroner

Denne kan kjøpes på betalingsautomaten i Seilforeningen (ta vare på kvitteringen) ved å velge varelinje "Nøkkelkort"

alternativt  Vipps til 13382 (Seilsportsenteret)

For utlevering av nøkkelbrikke kontakt Holten R. Mikkelsen tlf. 92083696  holten.richter@gmail.com

Tillitsvalgte får tildelt tilgang  etter behov, de som ikke er tillitsvalgte får tilgang til servicebygget, toaletter og dusjer.

Merk:
 4 sifret kode til servicebygget (dusj/toaletter) er endret og vil bli endret hyppigere framover, så om du er bruker av dette tilbudet kan det være lurt å vurdere anskaffelse av egen nøkkelbrikke.

2. Medlemmer som har en nøkkelbrikke som ikke virker, og som tidligere har betalt 200 i depositum.  Legg defekt brikke i en konvolutt med ditt navn   på i postkassen til Holten R. Mikkelsen (adresse Johans Wesmanns vei 1, postkassen er mot Åsgårdstrandsveien, på innsiden av gjerdet)  Du blir kontaktet når nøkkelbrikken er klar.

Ansvarlige for nøkkelbrikker:

Holten R. Mikkelsen (92083696  holten.richter@gmail.com