Mesternes Mester 2021

Publisert av Per Arne Høstvang den 18.10.21. Oppdatert 19.10.21.

Da er Mesternes Mester for 2021 gjennomført på en strålende måte. Hele seiler Norge var på plass med alle Norges mestere og utvalgte deltagere, i alt 34 lag. Dermed var mer enn 200 personer innom vårt anlegg i løpet av arrangementet 15. og 16 oktober.

En stor takk til alle som var med å gjøre dette mulig:

Inge Kristoffersen, Otto Book, Ragnar Kristoffersen, Bjarne Pettersen, John Bjørn Fossdal, Freddy Røed Espevalen, Ottar Bue, Råger Vårum, Holten Mikkelsen, Tore Mørck, Fredrik Bang Kolstad, Nikolai Myhre, Per Henrik Zahl, Lars Phøner, Jaqueline Andersen, Torbjørn Lunde, Sondre Dahle, Stein Dahle, Susanne Høstvang og Per Arne Høstvang

Bøyer skal forberedes, lodd skal smeltes, båter skal vedlikeholdes, diesel fylles, regler skal leses og forståes, mat skal bestilles og serveres, lokaler gjøres klar, påmeldings systemer skal settes opp, betalings løsninger må fungere, presse skal kalles inn. Fremfor alt komme blid og klar for oppgaven.

Alt dette og mer stiller Åsgårdstrand Seilforening sine frivillige opp på, gang på gang.

For at vi skal ha et levende miljø er dette avgjørende. Vi kan alltids være en havn, men å være en seiler-havn og seil forening gir en ekstra dimensjon. Jeg er sikker på de som var med og arrangerte hadde en flott helg og som de vil huske lenge.

Når det kommer til seilerresultatet så var det mer enn godkjent. Seilerne fra Åsgårdstrand kom til slutt på en 4. plass. Den var nok litt tung å svelge da laget ledet storslått etter innledende runder, men en stor gratulasjon til vel utført seiling. Laget besto av Karen Kristoffersen, Maren Magda Book, Jostein Grødem og Karl Otto Book.

Seiler hilsen

Per Arne Høstvang