Jubileumsfest ÅS 80 år

Publisert av Geir Lundkvist den 28.09.15.

Nye Æresmedlemmer.

Carl Henrik Aasen
Carl Henrik har vært aktiv i forreningen siden 1960 tallet og har hatt mange tillitsverv i foreningen bl.a. som kasserer, revisor, trenings- og instruksjonskomiteen, byggekomiteen for nytt seilerhus. Han har bestandig stilt opp når det gjelder utbygging av seilerhuset og havna. Han har stilt opp med anleggsmaskiner og gravd ut tomten til seilierhuset. Carl Henrik stiller fremdeles velvillig opp hvis det er et aller annet!

Holten Richter Mikkelsen.
Holten har vært aktiv i seilforeningen alene og sammen med sine kone Lene i siden midten 80-tallet med barn som seilte.  Holten har videre vært med i komite og styrearbeidet fra starten på 1990 tallet og frem til i dag. Han har hatt følgende tillitsverv : Vaktmester, Sekretær, Leder av Regattakomiteen, Valgkomite.I dag er Holten aktivt engasjert i regattakomite og forfallende vedlikehold, dugnader.

Klaus-Peter Banze.
Klaus-Peter har alltid stilt opp for foreningen siden han kom til Åsgårdstrand på -80 tallet. Klaus-Peter var først aktiv seiler og senere engasjert seg spesielt med regatta-arrangement.  Klaus-Peter er også forbundsdommer og har representert foreningen og NSF i regattaer og mesterskap rundt om i landet. Han har hatt følgende tillitsverv i foreningen: Viseformann, regattasjef, leder av datakomite, regattakomite, dommerkomite. I dag er Klaus-Peter fremdeles aktiv medlem i regattakomite og som regattasjef. Klaus Peter har i alle år vært aktiv med å få større mesterskap til seilforeningen.

Geir Lundkvist