Åsgårdstrand - ikke bare seiling

Publisert av Tore Gaute Mørck den 14.03.15.
Åsgårdstrands portalen  Her blir alt som skjer annonsert. Følger du med her vet du det meste.
Kyststien Horten - Tønsberg

Kyststien går fra Horten, via Tønsberg, Sandefjord, Larvik. Runder Stavern og gamle Brunlanes med Rakke, Nevlunghavn, Mølen (på Neset) og ender i Helgeroa.

Åsgårdstrands dagene   Hver år første eller andre helgen i juni arrangeres den store byfesten i Åsgårdstrand med konserter og markeder
Midgard historiske senter På Midgard vektlegges en kombinasjon av opplevelse og solid forskning for å formidle kunnskap om vikingtiden. Liggger like nord for Borre kirke. En fin tur langs kyststien mot Horten.
Historiske bilder  Historiske bilder fra ca. 1900 i Åsgårdstrand og fram til nesten idag
Borre Golfklubb Gjennom mange år har Borre Golfbane vært en svært populær bane for både gjester fra andre golfklubber, faste medlemmer og nye golfere.
Preus Fotomuseum Preus fotomuseum på Karl Johans vern i Horten et must på en regnværs dag. Ta buss no. 1 til Horten. På samme stred finnes også marinemuseet.
Havne reglement Reglement og priser for faste og gjesteplasser