WebCam

Publisert av Tore Gaute Mørck den 11.10.16.
Vi har lenge hatt et webkamera i drift på våre hjemmesider. Nå har vi også fått informasjon om været., både i tall og tekst. Vi har fått lov til  å hente data fra Horten Havnevesen sin værstasjon og kobler dette sammen med informasjon fra vårt webkamera og fra havnivå.no som gir oss informasjon om vannstand. Etter hvert skal vi også fremskaffe observasjoner fra steder i nærheten av oss. Hvordan du finner dette? Det er bare å se i menyen etter seilsportsenter og lete frem Webcam. Trykker du der får du frem bilde av havna, noe værdata og noen knapper for vise mer om været, med varsler . For  havnesjefen  og hans medarbeidere har vi en egen mulighet for å se hva som forgår Live.. Dessuten  og en link til havnevesenets sider for Søndre havn, også disse med værdata som oppdateres  noe hyppigere enn hva vi får til.
Dette har vært ganske krevende teknisk, og kan derfor være ustabilt til vi har luket vekk eventuelle feil. Bruk kommentarfeltet dersom dere har forslag eller opplever feil som dere vil rapportere.