Havnevakt 2018

Publisert av Torbjørn Lunde den 15.05.18.

Vaktliste publiseres på hjemmesiden: www.seilforeningen.no under fanen seilsportsenter og vakt i havna
Eller klikk her: Vakt informasjon 2018. Her finner dere også oppdatert vaktliste for seilforeningen og mer informasjon om vaktordningen..
Vi har første vakt fra 21.Mai og til 20 Juni, så pass på. Det koster å ikke stille oppe.

NB! Husk å gi beskjed på e-post til medlem@seilforeningen.no hvis du ikke har mottatt SMS eller e-post så vi får oppdatert medlemsregisteret. Det samme gjelder ved avvik i informasjon som står i vaktlistene, og generelt ved endring av kontaktinformasjon og seilbåt.                                                   Det letter vårt frivillige arbeid enormt mye når medlems- og båtregisteret er ajour.

Noter dato for vakt og ikke glem den. Husk at det er din båt vi passer på !

Er du opptatt kan vakter byttes internt, se kontaktinfo på vaktlister.
Det er også mulig å bytte vakt med folk i båtforeningen.

God vakt !