ÅS teamet nr 2 sammenlagt i Seilsportsligaen 2016

Publisert av Geir Lundkvist den 14.09.16.
Vi gratulerer og takker hele teamet som har vært med på Seilsportsligaen 1. divisjon i 2016.
Etter fantastisk seiling i Oslo, Sandefjord, Stavanger og Bergen. Ble ÅS teamet nr. 2  bare slått av KNS.
ÅS og KNS har hele sesongen fightet om 1. plassen og det var kun 1 poeng som skilte lagene i favør ÅS, før finalerundene i Bergen ( Ran Seilforening) sist helg. Seilerne våre: Andrea Haug Rollstad, Charlotte Blixen Halvorsen, Karen Kristoffersen, Maren Book, Jostein Grøden, Karl Otto Book og Torbjørn Lunde har gjort en imponerende innsats.  Teamet i båten J70 er på 4 personer og laget har rullert med Jostein som fast rormann.
En spesiell takk til Jostein som har ledet laget vårt og Torbjørn som har organisert det administrative.
Mer info om seilsportsligaen vil komme på vår hjemmeside og muligens en egen temakveld.
Hilsen en stolt formann.